AMBALAJE PERSONALIZATE.
SERVICII DE PRINTARE INDOOR & OUTDOOR

Suna-ne

+40 724.565.451 LIVIU

Politică de rambursări și returnări

Prezentare generală

Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile.

Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția ta, nu putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ai primit.

Trebuie să fie, de asemenea, în ambalajul original.

Excepții de la returnare:

  • Produse comandate si personalizate la comanda de catre client prin aprobarea macheie in scris. 

Articole suplimentare nerefundabile:

  • Carduri cadou
  • Produse software descărcabile
  • Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau dovadă a achiziției.

Te rugăm să nu trimiți achiziția înapoi la producător.

Situații de rambursări parțiale:

  • Articole care nu sunt în condiția originală, sunt deteriorate sau lipsesc părți din motive care nu se datorează erorii noastre
  • Articole returnate după mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări: După ce returnarea ta este primită și inspectată, te vom notifica prin email despre aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă este aprobată, rambursarea va fi procesată și creditul va fi aplicat automat cardului tău de credit sau metodei originale de plată în câteva zile.

Rambursări întârziate sau lipsă: Dacă nu ai primit rambursarea, verifică din nou contul bancar, contactează compania cardului de credit sau banca.

Dacă ai făcut toate acestea și încă nu ai primit rambursarea, te rugăm să ne contactezi la {adresă de email}.

Schimburi: Schimbăm doar articolele dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă ai nevoie să schimbi un articol cu același tip, trimite-ne un email și trimite articolul la adresa comunicata de noi.

Cadouri: Dacă articolul a fost marcat ca fiind cadou la achiziție și trimis direct la tine, vei primi un credit pentru valoarea returnării. După ce articolul returnat este primit, un certificat cadou va fi trimis.

Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind cadou la achiziție sau dăruitorul cadoului și-a trimis comanda la el pentru a-ți da ulterior, vom trimite rambursarea dăruitorului și el va afla despre returnarea ta.

Returnarea produselor: Pentru a returna produsul, trebuie să-l trimiți la: {adresă fizică}. Vei fi responsabil pentru costurile proprii de transport pentru returnarea articolului.

Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primești o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locația ta, timpul de livrare pentru schimburi poate varia.

Dacă returnezi articole mai scumpe, ia în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea de asigurare de transport.

Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne la [email protected] pentru întrebări legate de rambursări și returnări.

Scroll to Top

Aboneaza-te ca sa fii la curent cu oferte si solutiile noastre utile pentru afacerea ta